یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

ساخت اولین جزیره بازی‌های الکترونیکی با هزینه ۲۸۰ میلیون دلاری در ابوظبی!

  • کد خبر: ۲۲۰۲۱۵
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۰
ساخت اولین جزیره بازی‌های الکترونیکی با هزینه ۲۸۰ میلیون دلاری در ابوظبی!
جزیره‌ای که فضایی بزرگ برای دوستداران بازی‌های الکترونیکی فراهم خواهد کرد، قرار است امکانات آموزشی بازی‌های الکترونیکی در سطح جهانی ارائه داده و میزبان مسابقات قهرمانی بین المللی در بازی‌های رایانه‌ای باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، این جزیره که فضایی بزرگ برای دوستداران بازی‌های الکترونیکی فراهم خواهد کرد، قرار است امکانات آموزشی بازی‌های الکترونیکی در سطح جهانی ارائه داده و میزبان مسابقات قهرمانی بین المللی در بازی‌های رایانه‌ای باشد.

این برای گیمر‌ها (بازی کنندگان حرفه‌ای رایانه ای) خبر بسیار جذابی خواهد بود. ورزش‌های الکترونیکی که ورزشی نسبتاً جدید در مقایسه با ورزش‌های سنتی محسوب می‌شود، در سرتاسر جهان با سرعتی سرسام‌آور در حال رشد است و ابوظبی قرار است خود را به مرکز آن تبدیل کند.

ابوظبی تا آنجا پیش رفته که کار ساخت اولین جزیره ورزش‌های الکترونیکی جهان را آغاز کرده و یک اکوسیستم پویا را برای جامعه بزرگ علاقه‌مندان ورزش‌های الکترونیکی ایجاد خواهد کرد. این جزیره باعث خواهد شد تا بازیکنان بازی‌های الکترونیکی در هر سطحی که باشند در دستیابی به پتانسیل کامل خود و افزایش مهارت‌های تیمی و فردی آنها پشتیبانی لازم را دریافت کنند.

جزیره ورزش‌های الکترونیکی پروژه‌ای با بیش از ۲۸۰ میلیون دلار سرمایه است که توسط True Gamers، یک شبکه بین‌المللی پیشرو از باشگاه‌های ورزش‌های الکترونیکی در حال ساخت است.

بازی‌ها در اینجا فراتر از فقط رایانه‌ها خواهد بود و می‌توانید از ماجراجویی‌های الهام گرفته از بازی‌های محبوب نیز لذت ببرید. تصور کنید که با الهام از بازی مشهور PUBG به پرش با چتر نجات بپردازید یا چیز‌های دیوانه وار دیگری که برای همگان مخصوصاً گیمر‌ها بسیار جذاب خواهد بود روبرو شوید.

انتظار چه چیز‌هایی را در این جزیره باید داشت؟

جزیره ورزش‌های الکترونیکی مرکز فناوری پیشرفته برای میزبانی مسابقات قهرمانی بین‌المللی بازی، مرکز پرورش تیم‌های بازی حرفه‌ای و ... خواهد بود. این مرکز که نام TG Arena را خواهد داشت یک مرکز در سطح جهانی می‌شود که برای میزبانی از مسابقات، نمایشگاه‌های دیجیتال منحصر به فرد و کنفرانس‌های بزرگ طراحی شده است.

برای بازیکنانی که به دنبال یک مرکز آموزشی حرفه‌ای بازی‌های الکترونیک هستند نیز اینجا همان مکانی است که همیشه دنبالش بودند. بسیاری از بازیکنان به صورت گروهی یا تیمی در مسابقات مختلف شرکت می‌کنند و تیم‌های علاقه مند می‌توانند در این مکان منحصربه فرد برای مسابقات پیش روی خود آماده شوند

این جزیره، مرکزی به نام GG Bootcamps نیز خواهد داشت که دسترسی به ابزار‌های تحلیلی پیشرفته‌ای را برای استراتژی‌های بازیکنان حرفه‌ای فراهم خواهد آورد، رایانه‌های با فناوری پیشرفته با ارائه بهترین عملکرد، مناطق خواب و استراحت تعیین‌شده برای به حداکثر رساندن تمرکز و بازیابی، و یک برنامه تغذیه متعادل که همگی برای بازیکنان در بالاترین سطح فراهم است

برای تولید محتوا نیز که بخش بزرگی از فعالیت گیمر‌های حرفه‌ای را شامل می‌شود و نمونه آن را در شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های پخش آنلاین و استریم در سال‌های گذشته با طرفداران زیادی دیده ایم، می‌توان انتظار یک فضای اختصاصی را داشته باشید. توسعه دهندگان بازی و افرادی که در مورد بازی‌ها تولید محتوا می‌کنند به خوبی در این مکان مورد پذیرایی قرار گرفته و به امکانات رفاهی نیز دسترسی خواهند داشت

برای اینکه گیمر‌ها تجربه غرق شدن در دنیای بازی‌های الکترونیک را داشته باشند، این جزیره یک اقامتگاه مجلل را نیز در خود جای خواهد داد. این هتل دارای ۲۰۰ اتاق مجلل مجهز به کامپیوتر‌های با کارایی بالا برای تجربه بازی بی نظیر خواهد بود. برای گیمر‌های حرفه ای، این خبر خوبی است، زیرا آنها نیازی به ترک جزیره ندارند و می‌توانند روز‌ها به طور مداوم از بازی لذت ببرند.
در این جزیره کمپ‌هایی نیز برای کودکان با سن و سال کم در نظر گرفته شده که می‌توانند از کمپ‌های ورزش‌های الکترونیکی کودکان لذت ببرند.

فراتر از بازی، جزیره ورزش‌های الکترونیکی همچنین شاهد یک برج دیجیتال، یک مرکز تجاری پویا با ارائه مکان‌های کاری مدرن، یک مرکز شتاب‌دهنده برای استارت‌آپ‌ها، فناوری‌های پرسرعت و استودیو‌های توسعه انیمیشن خواهد بود.

برای سرمایه گذاران در این جزیره، این پروژه با دوره بازپرداخت پیش بینی شده ۱۰ ساله خواهد بود.

ولاد بلیانین، مدیر ارشد تولید و یکی از بنیان‌گذاران شبکه بین المللی بازی‌های الکترونیک True Gamers، می‌گوید: «در این شبکه، اولویت اصلی ما پرورش فرهنگ ورزش‌های الکترونیکی و پر رونق کردن آن است. ما دائماً به دنبال روند‌ها و فرصت‌های نوآورانه هستیم تا تجربه بازی را برای همه از بازیکنان معمولی گرفته تا ورزشکاران حرفه‌ای ارتقا دهیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->